ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο| Βλάβες ΔΕΥΑΝ, δρόμοι σουρωτήρια και για πίσσα ούτε λόγος!

Το έχουμε ξανγράψει ότι οι δρόμοι του Δήμου Ναυπλιέων έχουν γίνει σουρωτήρια από τις καθημερινές βλάβες της ΔΕΥΑΝ, πολλές μάλιστα τα ίσια σημεία χωρίς να γίνεται καμία αποκατάσταση.

Αυτό έχει δημιουργήσει προβλήματα σε οδηγούς και πεζούς οι οποίοι έχουν αγανακτήσει αφού δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν με ασφάλεια.

Έργο 2 εκατομμυρίων ευρώ που έμεινα στο “συρτάρι”

Το έργο “οδικής ασφάλειας” το οποίο προώθησε ο πρώην Δήμαρχος κ. Κωστούρος και θα έλυνε πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι δημότες έμεινε με ευθύν της νυν Δημοτικής Αρχής στο “συρτάρι”.

Ένα έργα που δημιουργεί απορίες γιατί δεν υλοποιήθηκε και μάλιστα εγείρει και ερωτηματικά…

 

ΥΓ στην επισυναπτόμενη φωτογραφία ο νέος τρόπος σήμανσης των βλαβών της ΔΕΥΑΝ. Καρφωμένα ξύλα και καλάμια…..

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button