Εργασίες καθαριότητας πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι Ναυπλιου εχθές. Εργασίες αναγκαίες άλλωστε. Αυτό όμως που μας έκανε εντύπωση ήταν ο εργάτης που τις έκανε.
Εγείρονται ερωτηματικά
Ποιος έδωσε την άδεια ο εν λόγω αλλοδαπός εργάτης να καθαρίσει περιοχή του λιμανιού;
Εργασίες σαν και αυτή δεν είναι υποχρέωση της υπηρεσίας καθαριότητας;
Ειναι ο εν λογω εργαζόμενος ασφαλισμένος η όχι;
Να υποθέσουμε ότι η Δημοτική Αρχή Ναυπλίου είναι ενήμερη και ότι ο αλλοδαπός εργαζόμενος απασχοληθηκε νόμιμα και όχι παράνομα.

