Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων κ. Ορφανός τόσο προεκλογικά, όσο και μετεκλογικά κατακεραύνωνε τον πρώην δήμαρχο για τις απευθείας αναθέσεις και τον τρόπο που διαχειρίστηκε το δημοτικό χρήμα.
Μόλις λίγους μήνες νωρίτερα από σήμερα που μιλάμε στην απολογιστική συνεδρίαση της Παρασκευής 1 Μαρτίου 2924 ο δήμαρχος έλεγε για τις απευθείας αναθέσεις και την κακή οικονομική κατάσταση που κληρονόμησε τα ακόλουθα: ” Παράλληλα η μέση αξία κάθε απευθείας ανάθεσης ήταν 11.400 €, που σημαίνει ότι κάθε μέρα που ξημέρωνε στο Δήμο μας, κάποιος έπαιρνε 11.400€ από κάποια απευθείας ανάθεση, που του υπέγραφε η δημοτική αρχή. Ενδεικτικά, για να αντιληφθούμε το μέγεθος της σπατάλης, μόνον το έτος 2022 δόθηκαν 30.000€ σε απευθείας αναθέσεις για ενοικίαση πλαστικών καρεκλών.
Με μία πρόχειρη έρευνα αγοράς, κάθε καρέκλα από αυτές κόστιζε να την αγοράσει κάποιος μόλις 6.5€.
Αυτό σημαίνει ότι με τα χρήματα που σπαταλήθηκαν από τον Δήμο μόνον το έτος 2022 για ενοικίαση πλαστικών καρεκλών, θα μπορούσαμε να τις είχαμε αγοράσει και να έχουμε τώρα στις αποθήκες μας 4.600 πλαστικές καρέκλες”
Τι κάνει σήμερα ο Δήμαρχος
Σήμερα μετά από περίπου έναν χρόνο από την απολογιστική του Μαρτίου ο Δήμαρχος κάνει αυτό που κατηγορούσε την πρώην Δημοτική Αρχή. Απευθείας αναθέσεις αβέρτα και μάλιστα στο διπλάσιο
Δηλαδή κατηγορούσε την πρώην δημοτική αρχή για απευθείας αναθέσεις των 11.000 ευρώ κάθε δεύτερη μέρα, ενώ σήμερα ο ίδιος κάνει αναθέσεις των 24.000 ευρώ και μάλιστα κάθε μέρα.
Όσο για τις πλαστικές καρέκλες τελικά τις νοίκιασε και μάλιστα από τον ίδιο προμηθευτή.
Εδώ οι τελευταίες απευθείας αναθέσεις
1.https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A85%CE%97%CE%98%CE%A9%CE%9A%CE%A6-1%CE%9F%CE%9D?inline=true
2.https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%96%CE%93%CE%9E%CE%A9%CE%9A%CE%A6-%CE%A1%CE%9E%CE%A4?inline=true
3.https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9C%CE%A39%CE%A9%CE%9A%CE%A6-%CE%9F%CE%A94?inline=true
Πώς γίνεται ενώ ο δήμος (όπως λέτε) είναι καταχρεωμένος να κάνετε σήμερα περισσότερες και ακριβότερες απευθείας αναθέσεις από ότι έκανε η πρώην Δημοτική Αρχή.
Αυτό πώς λέγεται κ. Δήμαρχε; Χρηστή διαχείριση ή σπατάλη του δημοτικού χρήματος; Μπορείτε να μας το εξηγήσετε;