spot_img
spot_img
ΑρχικήΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣΓερμανικό "touristik-aktuell"| Πώς χαρακτηρίζει τα νησιά Ύδρα, Σπέτσες και Πόρο

Γερμανικό “touristik-aktuell”| Πώς χαρακτηρίζει τα νησιά Ύδρα, Σπέτσες και Πόρο

Γερμανικό “touristik-aktuell”: Στα “μοναδικά νησιά” της Ελλάδας η Ύδρα, οι Σπέτσες, ο Πόρος
Η Ελλάδα, αναφέρεται σε ρεπορτάζ του γερμανικού “touristik-aktuell” , έχει 3.000 νησιά, από τα οποία πάνω από 100 κατοικούνται.

Μερικά από αυτά είναι μοναδικά, όπως η Ύδρα, οι Σπέτσες, o Πόρος, η Κεφαλονιά, η Ιθάκη και το νησί «Mama Mia» της Σκοπέλου.

Αρκετοί ελληνικοί προορισμοί κινδυνεύουν να πνιγούν από τον μαζικό τουρισμό, τονίζει στο άρθρο του το γερμανικό touristik-aktuell. Στο ίδιο άρθρο αναδεικνύεται η ανοδική πορεία κρατήσεων και φέτος στη χώρα μας από τη Γερμανία, σύμφωνα με τα στοιχεία των τουρ οπερέιτορς και φιλοξενούνται δηλώσεις για τη στρατηγική επέκτασης του τουρισμού σε νέους προορισμούς αλλά και μέσα στο χρόνο.

Η επικεφαλής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στη Φρανκφούρτη Νικολέτα Λεκανίδη υπογραμμίζει ότι η Ελλάδα προσπαθεί να δελεάσει τους παραθεριστές σε λιγότερο γνωστά νησιά ή σε προορισμούς της ηπειρωτικής χώρας που δεν είναι υπερπλήρεις.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης αναφέρει επίσης ότι από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του πριν από 4 χρόνια βρίσκεται σε συνομιλίες με tour operators και παρόχους υπηρεσιών για επέκταση της σεζόν και για τουρισμό το χειμώνα.

Η χώρα, αναφέρεται στο ρεπορτάζ, έχει 3.000 νησιά, από τα οποία πάνω από 100 κατοικούνται.

Μερικά από αυτά είναι μοναδικά, όπως η Ύδρα, οι Σπέτσες, η Κεφαλονιά, η Ιθάκη, ο Πόρος και το νησί «Mama Mia» της Σκοπέλου.

Ως «βασικά στοιχεία της εθνικής στρατηγικής για τον ελληνικό τουρισμό έως το 2030» χαρακτηρίζει το υπουργείο Τουρισμού την παράταση της σεζόν και την εκτροπή των τουριστικών ροών σε νέους προορισμούς, τονίζεται στο άρθρο. Το Υπουργείο συνεργάζεται στενά με τις επιμέρους περιφέρειες της χώρας. Μόνο εάν η εθνική στρατηγική για τον τουρισμό και η πολιτική περιφερειακής ανάπτυξης συμβαδίσουν θα επιτευχθούν οι επιδιωκόμενοι στόχοι.

Το άρθρο καταλήγει ότι η ηγεσία του Υπουργείου προσδοκά η καμπάνια για τουρισμό και το χειμώνα στην Ελλάδα, ώστε να επιτευχθεί καλύτερη κατανομή της ροής των παραθεριστών, θα φέρει αποτελέσματα. Πρόθεση, σημειώνεται στο άρθρο, είναι να αναζωογονηθούν οι 24 χιονοδρομικές περιοχές της χώρας και να προωθηθεί ο τουρισμός της πόλης σε ένα ήπιο χειμερινό κλίμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων