spot_img
spot_img
ΑρχικήΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΚΟΡΙΝΘΙΑΚακιά Σκάλα| επικίνδυνο το σιδηροδρομικό δίκτυο

Κακιά Σκάλα| επικίνδυνο το σιδηροδρομικό δίκτυο

Εικόνες εγκατάλειψης και μεγάλης καταστροφής στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με κομμένα καλώδια κατέγραψε η κάμερα του OPEN έξω από τα Μέγαρα.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι το δίκτυο είναι «γυμνό από κάθε έννοια ασφάλειας», καθώς υπάρχουν ακόμα και σήραγγες χωρίς πυρασφάλεια και φωτισμό.

Κομμένα καλώδια τηλεδιοίκησης δίπλα από τις γραμμές του τρένου, χαλασμένες λάμπες μέσα στα τούνελ και κέντρα διαχείρισης σηράγγων που έχουν βανδαλιστεί μετά από πλιάτσικο, είναι η εικόνα που μεταδίδει το OPEN και η αυτοψία του δημοσιογράφου Γιάννη Ρήγου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού καναλιού, οι εικόνες που έρχονται στη δημοσιότητα από το κέντρο διαχείρισης της σήραγγας στην Κακιά Σκάλα είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικές.

Οι πόρτες είναι ανοιχτές και στο εσωτερικό έχει λεηλατηθεί όλος ο ηλεκτρικός και μηχανικός εξοπλισμός. Υπολογίζεται πως ο ΟΣΕ χάνει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από τους κυνηγούς μετάλλων.

Η εικόνα στη σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει την Αθήνα με την Κόρινθο είναι απογοητευτική… Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως μέσα στη σήραγγα της Κακιάς Σκάλας δεν υπάρχει εξαερισμός, πυρασφάλεια και φωτισμός.

Όπου και να κοιτάξει κανείς στη σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει την Αθήνα με την Κόρινθο, βλέπει εγκατάλειψη και καταστροφή. Μηχανήματα που άλλοτε λειτουργούσαν και επέβλεπαν την ασφάλεια μέσα στις σήραγγες έχουν κατακερματιστεί.

Το καλώδιο για κλήση βοήθειας είναι… κομμένο

Σε περίπτωση που γίνει κάποιο σιδηροδρομικό ατύχημα μέσα στη σήραγγα της Κακιάς Σκάλας δεν υπάρχει καμία ασφάλεια, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι καθώς δεν υπάρχει ούτε εξαερισμός ούτε πυρασφάλεια ούτε και φωτισμός.

«Από τη στιγμή που δεν υπάρχει εντός των σηράγγων το Κέντρο ελέγχου δεν υπάρχει ρεύμα, οπότε δεν λειτουργεί κάτι από αυτά, είναι λογικό», τονίζει ο κ. Λεχουρίτης.

Μάλιστα, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μέσα στην σήραγγα της Κακιάς Σκάλας κάποιος θα μπορούσε να ζητήσει βοήθεια πατώντας κάποιο τα ειδικά κουμπιά. Ωστόσο, το καλώδιο είναι κομμένο…

Την ίδια ώρα, κάτω από πλάκες, δίπλα από τις γραμμές του τρένου, που θα έπρεπε να υπήρχαν καλώδια τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης, δεν υπάρχει τίποτα. Αυτό δείχνει ότι κάποιος έχει σηκώσει αυτές τις πλάκες και έχει κλέψει σε μία ακτίνα πολλών χιλιομέτρων τα καλώδια που υπήρχαν κάτω από αυτές.

Οι κυνηγοί του χαλκού δεν διστάζουν να μπουν ακόμη και με αυτοκίνητο πάνω στις γραμμές, κυρίως νυχτερινές ώρες προκειμένου να πάρουν τη λεία τους. Αμαξοστοιχία πριν από λίγο καιρό, κατάφερε να ακινητοποιηθεί την τελευταία στιγμή πριν συγκρουστεί με αυτοκίνητο, το οποίο ήταν γεμάτο με χαλκό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Γιάννη Ρήγου.