spot_img
spot_img
ΑρχικήΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΑΧΑΪΑΠελοπόννησος| Πώς η «γαλάζια» τετραετία αποδιάλυσε με σύστημα τον ΟΣΕ

Πελοπόννησος| Πώς η «γαλάζια» τετραετία αποδιάλυσε με σύστημα τον ΟΣΕ

Γροθιά στο στομάχι ήταν τα όσα μου κατήγγειλαν χτες σιδηροδρομικοί της πρώτης γραμμής για το ξεχαρβάλωμα του ΟΣΕ!

1ον) Στον ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει :

Οργανόγραμμα.
Προσοντολόγιο.
Αξιολόγηση.
2ον) Η γραμμή Αιγίου – Αθήνας παραμένει «κολοβή» και επικίνδυνη σε ορισμένα σημεία:

Επί ΣΥΡΙΖΑ μπήκε η ηλεκτροκίνηση από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο και απέμεινε να μπουν τα καλώδια μέχρι το Αίγιο και η γραμμή να επεκταθεί μέχρι την Πάτρα.

Το 2019 ο Κ.Αχ.Καραμανλή εγκαινιάζοντας το έργο του ΣΥΡΙΖΑ υποσχέθηκε ότι «σύντομα» η ηλεκτροκίνηση θα φθάσει στο Κιάτο και η γραμμή θα ολοκληρωθεί μέχρι την Πάτρα.
Μέχρι σήμερα δεν έχει μπει ούτε μέτρο καλωδίου από το Κιάτο προς το Αίγιο με αποτέλεσμα οι Αχαιοί που θέλουν να χρησιμοποιούν τον Προαστιακό προς την Αθήνα αναγκάζονται να μεταβαίνουν οδικώς μέχρι τον Σταθμό του Αιγίου, να επιβαίνουν σε συμβατικό συρμό για να μετακινηθούν μέχρι το Κιάτο για να επιβιβαστούν σε ηλεκτροκινούμενο συρμό!

Η γραμμή Λουτρακίου – Ισθμού (10 χιλιομέτρων περίπου) που βάσει προγραμματισμού έπρεπε να λειτουργεί από το 2021, ούτε καν ξεκίνησε από την παρούσα κυβέρνηση.
Οι σιδηροδρομικοί κάνουν έκκληση μέσω του iEidiseis:

Α) Να επισκευαστεί η σηματοδότηση σε όλο τον άξονα Κιάτου – Αθήνας- Θεσσαλονίκης.

Β) Να γίνει περίφραξη με πάνελ και έλεγχος με κάμερες κατά μήκος του δικτύου στις περιοχές που διαμένουν δραστηριοποιούνται Ρομά όπως στον Ασπρόπυργο – το Ζευγολατιό, την Θήβα, τον Θεσσαλικό κάμπο.

Γ) Να λειτουργήσουν οι Σταθμοί του Κιάτου με Σταθμάρχη και κλειδούχο και των Μεγάρων ως ενδιάμεσος σταθμός.

Στο καίριο ερώτημα εάν είναι εφικτό να λειτουργήσει σύντομα & με ασφάλεια το σιδηροδρομικό δίκτυο μέχρι να εγκατασταθεί πλήρως η τηλεδιοίκηση, η απάντηση είναι: ΝΑΙ! Αρκεί:

Στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη να μειωθούν τα δρομολόγια σε τρία (πρωί – μεσημέρι – βράδυ) με άπειρους μηχανοδηγούς και σταθμάρχες. Και στον Προαστιακό που μεταφέρει καθημερινά 15.000 επιβάτες από την Πελοπόννησο προς το κέντρο της Αθήνας να ληφθούν τα ενδεδειγμένα μέτρα που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Αναδημοσίευση (γράφει ο Δήμος Βερύκιος)