Άγνωστο πότε θα λειτουργήσει το σιδηροδρομικό δίκτυο. Αποφασίστηκαν μειώσεις μεταφορικού έργου και σταθμών
Σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση εμφανίστηκε ο Γιώργος Γεραπετρίτης που ανέλαβε το έργο να βγάλει από το κάδρο των ευθυνών τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του την ίδια ώρα που χιλιάδες πολιτών σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας βρίσκονται στο δρόμο ζητώντας δικαιοσύνη και όχι συγκάλυψη για την τραγωδία των Τεμπών.
Αν και επιχείρησε χαμένος στα νούμερα να παρουσιάσει την κυβέρνηση Μητσοτάκη ως την μοναδική που έκανε σημαντικά βήματα για τη συντήρηση και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, απέτυχε παταγωδώς καθώς ανέφερε ότι από τον Νοέμβριο 2019 που ξεκίνησε η προσπάθεια ανάταξης του έργου και μετά την υπογραφή συμπληρωματικής σύμβασης το 2021, μέχρι σήμερα έχει παραδοθεί το 70% του έργου της σύμβασης 717 του 2014.
Με δεδομένο, όμως, ότι μέχρι το 2018 όπως αποκάλυψε η «Αυγή», είχε παραδοθεί το 68% του έργου, προκύπτει ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη μέσα σε τέσσερα χρόνια… κατάφερε να παραδώσει μόλις το 2% των έργων για την ασφάλεια του ΟΣΕ.