Ένα πολυσέλιδο συμφωνητικό του 2020 που υπέγραψε το υπουργείο Μεταφορών με την ιταλική εταιρία που ανέλαβε την εκμετάλλευση του ελληνικού σιδηρόδρομου κραδαίνουν οι Ιταλοί.
Η συγκεκριμένη συμφωνία προέβλεπε αντισταθμιστικά ωφελήματα ύψους 800 εκατ από την ιταλική εταιρία με την βασική προϋπόθεση ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναλάβει την ηλεκτρονική σηματοδότηση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Ωστόσο η συγκεκριμένη συμφωνία ουδέποτε υλοποιήθηκε με υπαιτιότητα της ελληνικής πλευράς η οποία προτίμησε να μην πάρει χρήματα (αντισταθμιστικά ωφελήματα) από την Ιταλία από το να φτιάξει την ηλεκτρονικό αυτοποιημενο συστήματα του σιδηροδρομικού δικτύου.
ΠΗΓΗ ieidiseis