Ε-shops επιχειρήσεων|Όταν οι οθόνες γίνονται… βιτρίνες

Ε-shops εποχή μας απαιτεί από εμάς να είμαστε πιο ευέλικτοι και πιο πρακτικοί στα θέματα της καθημερινότητάς μας, γιατί και η ίδια η ζωή έχει γίνει πιο γρήγορη και έχει περισσότερες απαιτήσεις. Οι ενέργειες που παλαιότερα ολοκληρώναμε… με το πάσο μας σήμερα πια πρέπει να γίνονται πιο γρήγορα, πιο τακτοποιημένα και, ει δυνατόν, εντελώς αυτοματοποιημένα. Η πρόσφατη περιπέτεια του κορωνοϊού και οι ενεργειακές προκλήσεις που βιώνουμε αυτόν τον καιρό δείχνουν πως όλα μπορούν να γίνουν και με άλλον τρόπο, αφού πρέπει να προσαρμοστούμε σε νέες, ενίοτε πρωτόγνωρες συνθήκες.

Η τηλεϊατρική, η τηλεκπαίδευση και οι συναλλαγές με το Δημόσιο με πλατφόρμες όπως το e-gov είναι απόδειξη ότι υπάρχουν και εναλλακτικοί, άνετοι και ασφαλείς τρόποι για να κάνουμε τις δουλειές μας από μακριά. Το ίδιο ισχύει και για τα ψώνια μας και τις εμπορικές συναλλαγές μας, χάρη στον αναπτυσσόμενο τομέα των ηλεκτρονικών καταστημάτων που πλέον αφθονούν στο Διαδίκτυο και προσφέρουν λύσεις απόλυτα ποιοτικές στους πελάτες τους.

Τα e-shops, όπως είναι ευρύτερα γνωστά τα ηλεκτρονικά καταστήματα, λειτουργούν είτε ως παράλληλα καταστήματα, δίπλα στα φυσικά καταστήματα που διαθέτουν οι επιχειρήσεις, είτε ως αυτόνομες επιχειρηματικές μονάδες που έχουν αφοσιωθεί αποκλειστικά στον ψηφιακό τρόπο πωλήσεων. Αυτή η δεύτερη κατηγορία που ξεκινά με χαμηλότερο μπάτζετ αποτελεί μια εξαιρετικά δημοφιλή επιλογή για ηλικιακά νέους επιχειρηματίες που δεν έχουν πολλά χρήματα για το ξεκίνημα, αλλά διαθέτουν όρεξη, μεράκι και την απαιτούμενη τριβή με την Πληροφορική, που ούτως ή άλλως χαρακτηρίζει τους περισσότερους νέους.

Έτσι, οι οθόνες των υπολογιστών εκτός των άλλων μπορούν να μετατραπούν μέσα από την κατασκευή ενός Eshop σε βιτρίνες αυτών των ηλεκτρονικών καταστημάτων, μέσω των οποίων οι χρήστες του Διαδικτύου έρχονται σε μια πρώτη επαφή μαζί τους και με τα προϊόντα που εμπορεύονται. Η συνεργασία ενός επιχειρηματία με έναν εξειδικευμένο κατασκευαστή ιστοσελίδων που να διαθέτει αισθητικό κριτήριο και γνώσεις Πληροφορικής και Γραφιστικής μπορεί να κάνει μια τέτοια σελίδα εξαιρετικά δημοφιλή και να της δώσει αμέσως πολλούς πελάτες. Τα υπόλοιπα μέλη μιας τέτοιας ομάδας μπορεί να είναι ένας διαφημιστής ή ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ και κάποιοι εργαζόμενοι στον τομέα των μεταφορών, για να εξασφαλιστεί ότι οι παραγγελίες θα φτάνουν στην ώρα τους στο σπίτι του αγοραστή. Όσο για τη διαφήμιση, αυτή είναι σαφώς πιο αποτελεσματική αν είναι σε ψηφιακή μορφή και είναι αναρτημένη σε σελίδες ή ιστότοπους συναφείς με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Ειδικά μάλιστα όταν η διαφήμιση ανεβαίνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης tiktok, fb, instagram αποκτά μια πολύ μεγαλύτερη δυναμική, αφού οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου λίγο-πολύ ασχολούνται με τα social media και είναι το πιο ενεργητικό κομμάτι του πληθυσμού που σερφάρει καθημερινά στο Ίντερνετ. Η τελευταία λέξη της προβολής μιας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου στο Διαδίκτυο είναι το SEO, που αποτελεί το αρκτικόλεξο των λέξεων «search engine optimization» και αναφέρεται στις ρυθμίσεις που κάνουν ειδικοί επαγγελματίες ώστε το όνομα μιας επιχείρησης να εμφανίζεται πρώτο και ταχύτερα έναντι των άλλων όταν γίνεται μια σχετική αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης που γνωρίζουμε όλοι, όπως η Google.

Με τους ρυθμούς της ζωής να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί και την Πληροφορική να μπαίνει όλο και περισσότερο στην καθημερινή μας ζωή, τα ηλεκτρονικά καταστήματα ζουν ημέρες δόξας και αναμένεται να κυριαρχήσουν στις εμπορικές συναλλαγές κερδίζοντας όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την «πίτα» του καταναλωτικού κοινού.

Πηγή πληροφοριών: NetPlanet – Κατασκευή Ιστοσελίδας