spot_img
spot_img
ΑρχικήΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥΨηφιακό Κτηματολόγιο και στην Πελοπόννησο

Ψηφιακό Κτηματολόγιο και στην Πελοπόννησο

Στην επέκταση της λειτουργίας της πλατφόρμας myKtimatologioLive σε 12 περιφερειακά γραφεία προχώρησε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με τον Φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο».

 

Πρόκειται για την πλατφόρμα μέσω της οποίας πολίτες και επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης για ζητήματα που αφορούν στο κτηματολόγιο και στην κτηματογράφηση ακινήτων συγκεκριμένων περιοχών.

Τo myKtimatologioLive τέθηκε σε πιλοτική λειτουργία στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου από το Κτηματολογικό Γραφείο Αττικής στο Κορωπί. Μέσα σε λιγότερους από τέσσερις μήνες έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερα από 600 ψηφιακά ραντεβού.

Από τη Δευτέρα 4/7, η υπηρεσία διευρύνθηκε με την ένταξη δώδεκα περιφερειακών γραφείων (κτηματολογικά γραφεία και υποκαταστήματα) με τις περιοχές ελέγχου τους. Ανάμεσά τους στην υπηρεσία προστέθηκε και το Κτηματολογικό Γραφείο Πελοποννήσου με έδρα την Τρίπολη.

Αρχικά ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myKtimatologio.Live.gov.gr και επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών Taxisnet.

Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet δίνεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου προσώπου.

Το ραντεβού επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 15 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά.

Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.

Στην έναρξη της βιντεοκλήσης, η ταυτοπροσωπία ελέγχεται από τον υπάλληλο με επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου από πλευράς του πολίτη, και εν συνεχεία ο υπάλληλος εξυπηρετεί το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.

Η πληροφόρηση δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα. Σε πρώτο επίπεδο παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης.

Στην περίπτωση που ο υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο προσωπικό, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων ραντεβού.