Ηλεία: Γυναίκα τα έβλεπε όλα… διπλά μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

0

Ενα περίεργο σύμπτωμα έπειτα από εμβολιασμό καταγράφηκε στην περιοχή του Δήμου Ζαχάρως στην Ηλεία, αφού ένας άνθρωπος υποστηρίζει πως τρεις μέρες μετά την λήψη του εμβολίου AstraZeneca, τα έβλεπε όλα διπλά.

Πιο συγκεκριμένα, η γυναίκα η οποία έλαβε το εμβόλιο στο εμβολιαστικό κέντρο της Ζαχάρως, παρουσίασε ορισμένες παρενέργειες και ειδικότερα διπλωπία, καθώς παρατήρησε ότι έβλεπε διπλά χωρίς να μπορεί να εστιάσει σε ένα αντικείμενο.

Η γυναίκα, η οποία αντιμετωπίζει ενδοκρινολογικό πρόβλημα και ο ενδοκρινολόγος της ανέφερε πως απορυθμίστηκε αισθητά ο θυρεοειδής. Ύστερα όμως από τη χορήγηση αγωγής με κορτιζόνη το πρόβλημα διπλωπίας βελτιώθηκε.

Αν και δεν έχει ακόμα διαπιστωθεί αν ευθύνεται το εμβόλιο για τις συγκεκριμένες επιπλοκές, για το συγκεκριμένο περιστατικό εκδόθηκε «κίτρινη κάρτα» από τον ΕΟΦ, προκειμένου να διερευνηθεί εκτενώς αν όντως οι επιπλοκές οφείλονται στο εμβόλιο