Με προβολή στο διαδικτυακό workshop «Καλωσήρθατε στην Ελλάδα» (Benvenuti in Grecia) και με σειρά διαδικτυακών συναντήσεων με επαγγελματίες της ιταλικής τουριστικής αγοράς, ο Δήμος Ελαφονήσου ενίσχυσε την παρουσία του λαμβάνοντας θετικά μηνύματα για την εξέλιξη της εφετινής περιόδου.
Η δράση, που στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, οργανώθηκε στο διάστημα 12-14 Μαϊου από το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας με προσωπική φροντίδα της Διευθύντριας κυρίας Κυριακής Μπουλασίδου και αποτέλεσε το επιστέγασμα και άλλων πρωτοβουλιών ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα.
Ο Δήμος διέθετε δικό του περίπτερο στην έκθεση, όπου ένας εικονικός χαρακτήρας (avatar) μπορούσε να μιλήσει σε πραγματικό χρόνο με φυσικό ήχο με τους επισκέπτες.
Αντίστοιχη δράση πραγματοποιήθηκε και στη Γερμανία από το εκεί Γραφείο ΕΟΤ όπου η Ελαφόνησος συμμετείχε στην προβολή νησιωτικών ελληνικών προορισμών μέσω slide σε επαγγελματίες της γερμανικής αγοράς.
Η Ελαφόνησος κερδίζει συνεχώς έδαφος στη βασική αγορά της Ιταλίας, «πρωταγωνιστώντας» το τελευταίο διάστημα σε δημοσιεύματα, όπως το πρόσφατο του περιοδικού Dove της εφημερίδας Corriere Della Sera στο οποίο καταλαμβάνει την 6η θέση ανάμεσα στα 35 πιο όμορφα νησιά της Ελλάδας που συνιστώνται για διακοπές.
Δηλώσεις της Δημάρχου κυρίας Έφης Λιάρου φιλοξένησαν πρόσφατα και οι New York Times με την ευκαιρία της κάλυψης από το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων της εμβολιαστικής διαδικασίας στο νησί, ενώ αντίστοιχο ήταν και το ρεπορτάζ στο Euronews.