Υπάρχει ενδιαφέρον από πολλές πόλεις και μέρη…
Τα υδροπλάνα έρχονται στην Πάτρα και ξεκινούν τις πρώτες πτήσεις τους από και προς την αχαϊκή πρωτεύουσα, στις αρχές του ερχόμενου Σεπτεμβρίου.
Οι πρώτες πτήσεις θα γίνουν μεταξύ των τριών υδατοδρομίων που έχουν πάρει ήδη την άδεια λειτουργίας τους, δηλαδή, μεταξύ αυτών της Πάτρας, της Κέρκυρας και των Παξών.
Η γραμμή θα έχει αρχικά δύο με τρία αμφίβια υδροπλάνα 19 θέσεων και σύμφωνα με την Grecian Air Seaplanes, την νεοσύστατη εταιρεία που θα αναλάβει το όλο εγχείρημα για τη λειτουργία του δικτύου, σταδιακά αυτά θα αυξάνονται για να καλύψουν τις ανάγκες όλης της χώρας.
Αναφορικά με το δίκτυο των υδατοδρομίων που θα πρέπει να αναπτυχθεί για να γίνουν βιώσιμες οι γραμμές που θα το συνθέτουν, προέκυψαν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία από τη συνάντηση που είχε ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes Νικόλας Χαραλάμπους.
Στη συνάντηση αυτή συζητήθηκε η ετοιμότητα των τριών υδατοδρομίων που έχουν ήδη την άδεια λειτουργίας, το που βρίσκεται η διαδικασία για αυτά που είναι να την εξασφαλίσουν (βλέπε Κυλλήνη, Αμφιλοχία κτλ), αλλά και το ενδιαφέρον που υπάρχει για τη δημιουργία υδατοδρομίων σε λίμνες.
Εξάλλου, έγιναν σημαντικές αναφορές για τα υδατοδρόμια που είναι να φτιαχτούν στα νησιά του Ιονίου, στη Ζάκυνθο, στην Ιθάκη, στη Κεφαλονιά, στη Λευκάδα και στο Μεγανήσι.
Πάντως, οι διαδικασίες που απαιτούνται για την αδειοδότηση των υδατοδρομίων δεν είναι πάντοτε τόσο εύκολες και είναι χαρακτηριστικό ότι κάποια υδατοδρόμια της Δυτικής Ελλάδος, αλλά και της Πελοποννήσου που είχαν το προβάδισμα για να γίνουν, έχουν κολλήσει.
Ωστόσο, ολοένα και περισσότεροι δήμοι της επικράτειας έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την εξασφάλιση τέτοιων αδειών και έχουν μπει στη σχετική λίστα, όπως η Ναύπακτος, το Αγρίνιο, η Ζαχάρω, το Άκτιο, το Κατάκολο, το Ναύπλιο και πολλοί ακόμα.
Κάτι που δίνει περισσότερες ελπίδες για να κτιστεί το δίκτυο και να υπάρχει μία μακροπρόθεσμη προοπτική στο εναλλακτικό αυτό μέσο μεταφοράς.