Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB που έχει δημιουργήσει το προηγούμενο διάστημα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την ΑΑΔΕ και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, προσφέρει στους πολίτες των Δήμων όλης της χώρας πρόσβαση σε μια νέα υπηρεσία.
Η υπηρεσία αυτή αφορά την Έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας από τον οικείο Δήμο στον οποίο κατοικεί ο πολίτης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.
Πως μπορεί να γίνει η έκδοση της βεβαίωσης από κάθε πολίτη
Η υπηρεσία, «Πιστοποίηση Μονίμου Κατοικίας» είναι ήδη διαθέσιμη στους υπαλλήλους του Δήμου μας, μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB.
Ο πολίτης όμως έχει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνει την εν λόγω Βεβαίωση ΜΟΝΟ με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου που βεβαιώνει τον ΑΦΜ του. Η έκδοση της βεβαίωσης πραγματοποιείται χωρίς την κατάθεση Υπεύθυνης Δήλωσης από πλευράς του πολίτη και την προσκόμιση δικαιολογητικών, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα (φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας, Εκκαθαριστικού Ε1 και λογαριασμών ΔΕΚΟ).
Τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτοματοποιημένα μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB και του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ, με ασφαλή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τρόπο, μέσα από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ.
Ένα βήμα μπροστά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των Δήμων, ένα βήμα μπροστά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών
Η προσθήκη της νέας αυτής ηλεκτρονικής υπηρεσίας ενισχύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας του Δήμου, με σκοπό τη παροχή περισσότερων και ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες, με χαμηλότερο κόστος για το Δήμο και τον πολίτη, λιγότερο χαμένο χρόνο, λιγότερη γραφειοκρατία και αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας.